Gość

Mazowieckie Płock, Polska
Typ ogłoszenia: Osoba prywatna
Telefon: 50..........pokaż
Id Ogłoszenia: 3544
Wyświetlony: 26
Wygasa: 01-03-2019

Suzuki SV650N 2006r.

8 000 PLN Cena do negocjacji
  • Przebieg:
    87167
  • Rok prod.
    2006
  • Informacje dodatkowe

    Moc (KM): 72
    Pojemność silnika: 645
    Status rejestracji Zarejestrowany
    Stan Używany

    Opis

    Witam! Do sprzedania mam motocykl marki Suzuki SV650 rocznik 2006. Motocykl sprowadzony z Francji w 2009 roku, wtedy stałem się jego pierwszym i jedynym posiadaczem w Polsce. Data pierwszej rejestracji za granicą 21.03.2006r. Data pierwszej rejestracji w kraju 25.03.2009r. Aktualny przebieg motocykla 87167 km. Numer VIN JS1BY211100104 901 Numer rejestracyjny WP3614 Przegląd techniczny ważny do 3.04.2019r OC ważne do 19.03.2019r. W momencie kupna motocykl był po szlifie na lewą stronę, jedyne uszkodzenia to wgnieciony bak, złamana dźwignia zmiany biegów i skrzywiona kierownica. Wszystko naprawione. Odcień baku różni się od oryginalnego, ale taki jest skutek, gdy oddaje się bak do malowania znajomemu szwagra. Mi osobiście to nie przeszkadzało i nie poprawiałem tego. Przez wszystkie lata użytkowania motocykl mnie nigdy nie zawiódł . Używany głównie do turystyki, zwiedziłem nim Chorwację, Bośnię i Hercegowinę, Słowację, Węgry, Rumunię. Wszystkie sprawy eksploatacyjne wykonywanie zgodnie z książką serwisową. Ze spraw eksploatacyjnych: - Filtr powietrza wymieniony przy przebiegu 72000 – założony zwykły papierowy - świece zapłonowe wymienione przy przebiegu 80000 – założone NGK8CRE - luzy zaworowe sprawdzone przy przebiegu 81500 – w normie - olej silnikowy razem z filtrem wymieniony na koniec sezonu 2018 przy przebiegu 87000 – zalany Motulem 5100 10W40 ,także nie trzeba wymieniać przed kolejnym sezonem - ostatnia synchronizacja przepustnic wykonana w 2014 przy przebiegu 66000 – obecnie silnik pracuje równo, więc nie wykonywana - płyn chłodniczy wymieniany w sezonie 2017 przy przebiegu 80000 - opona przód wymieniona w sezonie 2018 przy przebiegu 82000, także zrobione na niej zaledwie 5000 km, DOT2017 Michelin Pilot Road 4 - opona tył wymieniana w sezonie 2013 przy przebiegu 59000 km, także kwalifikuje się do wymiany DOT4413 Michelin Pilot Road 2 - w sezonie 2014 przy przebiegu 45000 km wymienione sprężyny w przednim zawieszeniu na progresywne marki Wilbers, przy okazji wymieniony olej w zawieszeniu na bardziej gęsty 15W (fabryczne sprężyny się skończyły i swoją drogą są dość miękkie w SVkach, stąd decyzja o założeniu progresywnych) - w sezonie 2018 wymieniony akumulator - łańcuch wymieniony w sezonie 2015 przy przebiegu 71000 km, założony zestaw DID wzmocniony, oczywiście wraz z kompletem nowych zębatek od firmy JMT – powinien posłużyć jeszcze co najmniej drugie tyle przy regularnym czyszczeniu i smarowaniu. -klocki hamulcowe z przodu przy przebiegu 80000 km wymienione w sezonie 2017, przy okazji wymieniony płyn hamulcowy - zamontowane klocki japońskie firmy Vesrah -klocki tył wymieniane w sezonie 2014 - jeszcze w dobrym stanie (w SVkach rzadko używa się tylnego hamulca) Z modyfikacji - przewody hamulcowe w stalowym oplocie - założona akcesoryjna szyba PUIG, która nieznacznie poprawiła sytuacją przy prędkościach autostradowych - tłumik oryginalny przerobiony na przelotowy (piękne basowe brzmienie), do tłumika posiadam Db-killer - dołożone mocowanie pod kufer centralny GIVI/Kappa – sprzedaję razem z motocyklem, posiadam też kufer GIVI 56l (pomieści dwa kaski integralne) – kufer za dopłatą 600 zł. - zamontowane gniazdo zapalniczki/USB – napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka w stacyjce - siedzenie kierowcy i pasażera przerobione, oba wyposażone we wkładki żelowe, dodatkowo siedzenie pasażera wyprofilowane i przedłużone co poprawia komfort plecaczka (nie zsuwa się na kierowcę podczas hamowania) - Akcesoryjne mocowanie tablicy rejestracyjnej - Kierunkowskazy LED w lampie STOPu – od siebie dołożyłem tradycyjne (moim zdaniem lepiej widoczne od samych LEDowych) Mankamenty - inny odcień baku (wyjaśnione na początku opisu) - brak mocowania lewego podnóżka pasażera (sam podnóżek posiadam) - lekko przytarta śruba tylnego koła (efekt wywrotki na rozlanym oleju na rondzie) – bez wpływu na możliwość odkręcania/dokręcania nakrętki - ryski,przetarcia, normalne ślady eksploatacji motocykla z tego rocznika - lekko wygięta klamka hamulca przedniego (gleba na drodze gruntowej, dojazd do działki) - obrobione gniazdo śruby inspekcyjnej na deklu od strony alternatora, otwór służy do ustawiania pozycji wału podczas regulacji luzów zaworowych (widoczna na zdjęciu), śrubę odkręcałem kluczem typu żabka Motocykl jest bezwypadkowy, tzn. nie miał nigdy spotkania z betonową ścianą i od strony konstrukcyjnej jest bez zarzutu. Jedyne moje przygody na nim to wywrotka na rozlanym oleju na rondzie (lewy bok), na szczęście crash pady zminimalizowały straty i wywrotka w drodze na działkę na gruntówce (prawy bok) w efekcie lekko porysowany tłumik i wygięta klamka hamulca przedniego. Więcej grzechów nie pamiętam. Generalnie od strony mechanicznej motocykl sprawuje się bez zarzutu, regularnie serwisowany (obsługa jest banalnie prosta i większość tematów średnio rozgarnięty manualnie właściciel ogarnie sobie sam). Jedyne rzeczy, które robiłem w serwisie to wymiana sprężyn zawieszenia i synchronizacja przepustnic, resztę ogarniałem sam. Nie jestem handlarzem, nie mam nic do ukrycia. W opisie aukcji numer VIN, numer rejestracyjny i data pierwszej rejestracji, dzięki czemu można sprawdzić historię pojazdu w bazie CEPIK. Możliwość obejrzenia motocykla w Płocku po uprzednim umówieniu się. Jazda próbna tylko po zostawieniu w zastaw całości kwoty za motocykl. Więcej informacji udzielę telefonicznie pod numerem 509-894-858 (prośba o kontakt w godzinach od 16.00 do 19.30 w dni powszednie), w weekendy o rozsądnych porach. Dla zainteresowanych posiadam więcej zdjęć motocykla, jak również zdjęcia sprzed malowania baku (zaraz po zakupie w 2009 roku). Powodem sprzedaży jest przesiadka na większy i wygodniejszy sprzęt przeznaczony do dalekich podróży. Zapraszam do kupna.
    Data dodania: 3 tygodnie temu